2010. május 3., hétfő

Kiskunhalas Kiállítás képei II.

További képek a most hétvégén megrendezésre került bonsai kiállításról Kiskunhalason

Nagyon szép volt az elrendezés amit Szimon Csabának köszönünk.



Ő az én gyertyánom (carpinus betulus)
Egy táájkép (saikei)
Szomorú vörösfenyő (Larix decidula pendula )
Szintén gyertyán (carpinus betulus)
Törpe feketefenyő (pinus mugo)
Erdei feketefenyő (pinus Sylvestris)
A bonsaiok mérete miatt vagyok köztük.Semmi exhibicionizmus :)Mögöttem 25 éves acer bauergerianum erdő ami magról vetve kezdte.Előttem az én madárbirsem (cotoneaster )Jobbomon erdei feketefenyő (pinus sylvestris)
Háromerű juhar erdő (acer bauergerianum )
Törpe feketefenyő (pinus mugo)
Szintén a méretek miatt vagyok csak jelen :)
Gyertyán carpinus betulus)30 éves

Ezúton is köszönöm MINDENKINEK aki megtisztelt jelenlétével.

3 megjegyzés:

Tirpák Bálint Gábor írta...

Szia!
Gratulálok a kiállításhoz!!!
Milyen volt az érdeklődés?
Sokan voltak?
Üdv.

Tóth-Szabó Balázs írta...

Szia Isti!
Gratulálok én is. Bálint már beelőzött a kérdéssel, de kíváncsi lennék a látogatottságra. Tulajdonképen hol volt ez megrendezve? Egy magánháznál?
Balázs

Rab István írta...

Sziasztok
Ez egy üres üzlethelyiségben volt megrendezve ami kiadó.Az érdeklődés az a Május 1-e és a további rendezvények miatt megoszlott.De akik voltak nagyon élvezték.Mindenkinek tetszett.Érdekesnek találtál a suisekit is.Nem gondolták,hogy így találtam őket,mindenki azt hitte úgy lett faragva.A fáktól elvoltak ájulva,pláne mikor megtudták melyik mennyi idős.Két helyiség volt egyikben a bonsai a másikba meg a juharok és azáleák.És ezt a kép nem adja vissza,de olyan illat volt,hogy eszméletlen.
A gratulációkat köszönöm.Ezzel valahol elindultam egy úton.De mint a többi fa ,illetve mások kiállítási egyedei mutatják,van még mit fejlődnöm.