2011. november 20., vasárnap

Ősz és Tél

 Pár kép már mostanról.









6 megjegyzés:

Tóth-Szabó Balázs írta...

Alulról a 3. kép! Ez mi ez?! Ezt eddig nem láttam. Pedig nem rossz!
Balázs

Rab István írta...

Szia Balázs
Ezt azért nem láttad ,mert korábban írtam az érdeklődés hiánya miatt nem teszek fel képeket.Van még-egy két fám amit nem látott a közösség!!
Egyébként valami boróka féle abból is valami más faj lehet,mert az új hajások majdnem fehérek

Tóth-Szabó Balázs írta...

Persze, hogy fehér, tiszta dér. :)

Azért kérdeztem, mert jó kis formája van, tetszik az alsó, kicsit zegzugos része, szépen van megoldva a második törzs, jól követi a vastagabb, fő törzs irányát, de nem akar konkurálni vele. Majd tavasszal kíváncsi lennék rá, több nézőpontból.

Rab István írta...

Mikor mondtad beugrasz,gondoltam rá,hogy megmutatom a többit is.Illetve a mugót is akartam veled beszélni.Meg van egy gyertyán alulról a második,annál is lenne kérdésem

Tóth-Szabó Balázs írta...

Sajnálom, hogy nem jött össze, készültem rá. Sajnos a családi események közbe szóltak. Tavasszal készülünk Bajára, onnan nem vagy messze ...

Rab István írta...

Igen ez a fa szerencsés választás volt,azért a pár száz forintért:)
Majd ha jössz jelezz