2013. április 19., péntek

2013 Tavasz

Elérkezett ez is .Bár nagy nehézségek és késői havazás keretében .
Több fám alakítottam ,drótoztam .Többek között a svájci mezei juharom ( acer campestre ) , galagonyát (crataegus )háromerű juhart ( acer buergerianum ) nyírt ( betula pendula ).Ezeket képekkel nem publikálom .Mert már korábban is rájöttem,hogy az én gépem nem adja vissza az életbeli látványt .
A télen sajnos 2 juharom (acer bloodgood ) eltávozott körünkből .
Továbbá a borókákkal nem vagyok kibékülve ! ERRE kérek segítséget ,milyen talajkeverék kell nekik !
Illetve a vöröslóherét (trifolium pratense ) kiírtására kérek javaslatot.
Sajnos nagy valószínűséggel egy han-kengai stílusú boróka felső része elszáradt .
A 2 fuji cseresznyém ( kojo no mai) , egyik tavaly évközben ......... másik a telet nem élte át.
Van még olajfa , fikusz , seirssa , elhalálozásaim .
De van jó is ,4 éve van nálam egy idáig nem is nagyon beazonosított vad gyümölcsfám . Most meghozta első virágait .Erről van kép .
Több alkalommal már megjelent itt mint apa-fia stílus . Sajnos az átültetéssel elkéstem . Meg tálam sincs hozzá . De van egy rész ahol még marnom kell ,azt idén megcsinálom .




Nincsenek megjegyzések: